Podstawy projektowania Pracownia skupia w sobie rozległą problematykę treści, zagadnień z dziedziny projektowania. Uczniowie poznają podstawowe pojęcia i różne środki plastyczne, które świadomie wykorzystują w swoich pracach. Poznają zagadnienia związane z barwą, perspektywą, światłem, bryłą, kompozycją, fakturą, liternictwem. Poprzez wykonywanie szeregu różnorodnych ćwiczeń uczniowie kształtują swoje umiejętności oraz rozwijają wyobraźnię. Formą zajęć są regularne rozmowy z uczniem, konfrontacje i omawianie powstałych pomysłów oraz samodzielna realizacja najlepszego projekty. Celem lekcji jest kształtowanie artystycznej tożsamości. Roma Jaruszewska , Janusz Kozak projektowanie multimedialne W ramach przedmiotu uczniowie nabywają umiejętność projektowania do druku i mediów cyfrowych. Pole działań jest bardzo szerokie, co pomaga uczniom odkrywać ich predyspozycje i zainteresowania. Tematem zadań są min.: plakat, kalendarz, fotomontaż, logo, animacja, rzeźba 3d, motion graphics. Uczniowie rozwijają umiejętność komponowania, posługiwania się obrazem i komunikatem językowym, myślenia abstrakcyjnego, poznają zagadnienia dotyczące produkcji filmowej. Przedmiot pomaga rozwijać kreatywność, sprzyja eksperymentowaniu i poszukiwaniu własnego języka artystycznego. Podczas zajęć uczniowie korzystają z dowiadczeń nabytych w innych pracowniach artystycznych takich jak: rysunek i malarstwo, fotografia, rzeźba i przekładają je na język grafiki komputerowej. Do dyspozycji uczniów przeznaczona jest nowoczesna pracownia komputerowa wyposażona w najbardziej popularne programy w branży reklamowej i filmowej na świecie: Photoshop, 3D Max, Mudbox, After Effects, Premiere, Illustrator, CorelDRAW. prace 9_3 10_3 11_4 12_5 13_4 14_4 15_3 16_2 17_3 19_3 20_4 21_3 22_3 Bartosz-Alchimowicz-Rozbicie-bryly-5-2 bryla11maly bryla25male e1 e2 e3 e4 w pracowni ppik1 ppik2 ppik3 ppik4 ppik6